20 Jan 2016

anime SWORD ART ONLINE


assalamualaikum..
penah tengok anime ni tak??
pe?? tak layan?? bagi aku ni citer fighting best aku tengok setakat ni
biasanya aku payah kalau nak layan cite anime ni cite ni aku penah layan sikit2 tupun bab bab fighting je.. bab drama aku skip mlas nak layan tapi sampai satu tahap aku tak paham cite dia so aku start dari mula..

cite dia mengisahkan gamer yang suka main game online hinggalah kuar satu game online terbaru dinamakan SOA malangnya sesape yng login tak boleh logout sehingga final boss dikalahkan akibatnya watak utama Kirito dan gamer yang lain terpeangkap selama 2 tahun dalam game tersebut dan berupaya mengumpul kuasa untuk menentang final boss untuk mengakhiri perjalanan tersebut. dan akhirnya dia berjaya menentang final boss dan dapat hidup seperti biasa.
tentang siapa final boss, camne dia kalahkan, camne dia harungi dalam tempoh 2 tahun dan macamna dia dapat teruskan hidup kene tgok la tak bes kalu aku cite kat sini..

rentetan cerita tidi tak abis camtu je.. awek dia plak tersangkut dalam game tu so misi seterusnya dia berusaha utuk menyelamatkan awek dia plak tapi dalam game online yang lain plak..

anime ni bersambung plak untuk SOA 2 game online lain plak dah dalam misi menyelamatkan pemain yang terbunuh dalam gam dan dunia realiti..

aaaa pjjg plak aku nak tulis.. senang cite cite ni bes untuk korang nak l;ayan
aku bagi AA sebab aku suka gren cite dia..
aku harap perkongsian aku ni membuatkan korang didatangi perasaan nak layan cite ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan