21 Jan 2016

manga GANTZ


http://kissmanga.com/Manga/Gantz

assalamualaikum..
korng penah tgok tak manga ni?? 
korang bleh layan manga, anime dan movie..

cite ni asal dulu aku baca kat majalah KREKO mase tu aku belum kecimpung dalam arena internet tengah daif lagi nak baca manga mesti tunggu majalah KREKO.. sudahnya tak puas baca.. lame aku stop baca cita ni hingga aku kije KL belah malam aku tak tahu nak buat pe.. aku g CC baru terpikir nak baca online.. akhirnya baru jumpa manga ni.. 

bia aku stori sikit bagi glukosa korang mengelegak dulu

cite ni lukisan dia mmg power,
cite dia power jugak
hero n heroin pon power jugak
ade 18 sx sikit sikit

cite ni tahyol cikit jgn letak dalam kepala sekadar hiburan semata-mata
kisah dia kisah seorang pelajar bernama KORONO KEI yang mati dilanggar tren tetapi dirinya disalin seperti original dan dihidupkan semula dalam sebuah bilik yang terdapat bebola hitam dan untuk balik kerumah dan hidup macam biasa kenelah selesaikan misi iaitu mehapuskan makluk asing di dunian pada setiap misi.

kehebatan dia dalam pertarungan menjadikan dia seorang ketua dalam kumpulannya sehinggalah sahabatnya mati satu persatu dan perlu mendapatkan 100 point jika mahu hidup seperti biasa tanpa melawan makluk asing tersebut lagi.

bagaimana dia memilih menghidupkan sahabatnya dan bagaimana dia mati dan dihidupkan semula seterunya terus melawan sehingga makhluk asing yang sebenarnya yng ingin menakluki dunia muncul dan opertarungan segit berlaku..
 so kalu nak tahu cite ni bes ke tak.. jok la baca,,,

aku bagi cadangan saje..
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan